marți, 15 aprilie 2014

1

Semimaraton Braşov Intersport 2014

Posted in ,
Vineri seara... mâine e Semimaraton-ul de la Braşov, vreau să ajung doar să mă întrec cu prietenul meu Robert Gandila, finanţele erau pe 0 aşa că am zis că spun pas. Văd pe Facebook că merge şi Radu Milea, am zis e clar... vine lume bună, trebuie neapărat să ajung. M-am întâlnit întâmplător cu un “sponsor” care s-a oferit să îmi plătească înscrierea, era prea târziu pentru a face programul specific pentru pregătirea unui semimaraton pentru că mai erau doar 12 ore până la start aşa că am vrut să văd cum alerg la un concurs “spontan".


            Sâmbătă dimineaţa, ghiozdanul cu pantofii de alergare montană în rucsac, două tricouri, pantalonii, compresiile şi o foaie A4 pe care scria mare BRAŞOV, nu la fel de mare cum scrie sus în Tâmpa, înălţime pe care am trecut-o în alergare câteva ore mai târziu. Stăteam pe marginea drumului şi aşteptam să oprească cineva, dar deja începeam sa cred că norocul nu-mi surâde, până când... am văzut că după curbă apare maşina unui vecin. Îl salut amical şi nu mă aşteptam să oprească dar a oprit şi mi-a zis că de fapt merge chiar spre Braşov. Da, am avut noroc.
Am ajuns în Braşov, la start, m-am înscris, m-am schimbat şi apoi am început încălzirea alături de Robert. Înainte de start am schimbat câteva vorbe cu alţi concurenţi pe care îi ştiam din concursurile la care am participat şi nici nu mi-am dat seama cum s-a făcut ora 12:00 şi s-a dat startul. M-am luat cu poveşti şi nu am reuşit să-mi croiesc loc între primii concurenţi şi mi-a fost destul de greu să mă strecor printre cei 1200 de participanti. Cât a ţinut urcarea am depăşit sute de alergători, ăsta a fost preţul poziţionării la start. A fost bine până sus dar când a început coborârea totul părea aşa de uşor... Cu 3 kilometri înainte de finish mi s-a desfăcut şiretul şi m-am oprit să-l leg, timp în care am fost depăşit de 7 alergători. Am reînceput urmărirea şi până la sfârşit am mai întrecut pe 5 din ei, doi deja luase avans considerabil, ghinionul meu a fost că ambii erau la categoria mea. După o căzătură şi Pietrele lui Solomon care erau foarte alunecoase din cauza ploii am intrat pe piatra cubică şi am declanşat sprintul final unde am mai întrecut 3 concurenţi de la o categorie de vârstă superioară. Locul 5 la categoria de vârstă, 1:33:14 la semimaraton montan este mai mult decât credeam că pot mai ales că pregătirea cursei a fost nulă. Organizarea perfectă, concurenţii de cea mai înaltă calitate, cursa fiind câştigată de Campionul Republicii Moldovei, câştigător şi la Alba Iulia City Race.




Înapoi, spre casă... o scurtă pauză în Codlea apoi spre Sibiu cu organizatorul de la 2x2 Race, dacă îl întâlniţi salutaţi-l din partea mea, mi-a confirmat părerea mea despre calitatea oamenilor din acest sport. Din Sibiu am stat la ocazie din nou şi de data asta cu puţin noroc, am prins un şofer care voia să mă ducă până la Copşa Mică dar la Şeica Mare i-am zis să oprească să mă dau jos. M-am schimbat din nou, papucii de alergare în picioare şi am plecat în alergare peste dealuri spre casă. După 40 de minute eram acasă scutind astfel mulţi kilometri în care aş fi stat degeaba pe bancheta unei maşini.
O să mă întorc şi la anul la Braşov.


Un comentariu:

  1. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru lucrul cel mare pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea din nou în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 anii au decis să-l numim renunțat aproape când vrem să ne căsătorim. Am fost atât de descompunător emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte într-un online vraja numit Dr ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse rute false. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că o pierdusem pentru totdeauna. Vă mulțumesc, Dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea Dvs. și pentru rezultatele rapide exacte. EMAIL HIM PENTRU AJUTOR: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921, aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, BOLĂ DE MENOPAUSE, PROBLEMA DE PREGANȚIE, PROBLEMĂ SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere