sâmbătă, 19 iulie 2014

0

King of The Mountain 2014

Posted in ,
Pe lângă alte satisfacţii pe care le-am primit în scurta mea carieră de sportiv, ciclismul m-a făcut să renunţ la alcool. Trecuse mult timp de când nu am mai fost beat şi mi-am ales momentul să recidivez chiar în seara dinainte de KOM. Mână-n mână cu alcoolul distracţia s-a întins târziu în noapte şi am reuşit să dorm doar o jumătate de oră iar apoi am plecat spre Păltiniş. 

Nu am ţinut cont de ploaia care căzuse în urmă cu o zi şi am ales să trecem peste un deal pentru a ajunge la direct pe ruta Cfr, Copşa Mică - Sibiu. După 5 kilometri arătam mai negri ca Obama. Când am ajuns în Piaţa Mare, locul de unde se dădea startul celei de-a doua etape din Turul Sibiului, Preşedintele Federaţiei Române de Ciclism s-a uitat la mine şi a zis: “De unde ai găsit atât noroi?”.


Am ajuns în cele din urmă la Păltiniş şi preferam patul în locul bicicletei, încercam să mă concentrez chiar dacă ştiam că nu sunt un căţărător şi mai ales în starea asta nu aveam nici o şansă.


S-a dat startul şi după un sprint al lui Mario pe care l-am neutralizat, am încercat să stau cât mai în faţă. După câteva sute de metri deja s-au format grupuri şi am luat destul avans cu grupul fruntaş din care mai făceau parte băieţii de la KTM, Dodo şi Adi Popa. Am colaborat destul de mult iar când am trecut eu la trenă fără să observ m-am distanţat iar apoi am încercat să trag tare să iau avans. Îmi era frică de Adi pentru că ştiam că este un bun căţărător dar treptat am reuşit să pun destul timp între mine şi ei şi nu îi mai vedeam în spate. 

Mă luptam să rămân concentrat pentru că mai erau mai bine de 10 kilometri din urcare şi am reuşit să conduc cursa aproape până la sfârşitul ei. Când mai aveam 4 kilometri până la final mă simţeam foarte bine fizic dar am început să pierd aer pe spate. M-am oprit de două ori să umflu sperând că voi reuşi să ajung la finiş, când mai aveam jumate de kilometru din căţărare, mi-a sărit cauciucul de pe geantă iar până am schimbat cameră am fost depăşit de 4 concurenţi. Pe doi i-am depăşit pe ultimul kilometru de plat dar pe Dodo şi pe Adi nu i-am mai ajuns. 


Am terminat pe locul 3 şi m-am ţinut de promisiunea făcută cu o seară înainte celebrând ghinionul ca Spartacus în arenele din Capua.

0 comentarii: