marți, 22 martie 2016

0

Doja CX 2016

Posted in ,
Hello:) nu am mai scris pe blog de la ultima cursă de cyclocross, a trecut mai bine de un an de atunci. Da, a trecut şi un sezon peste mine şi acum mă pregătesc pentru altul nou. De fapt, l-am început deja şi cu noul sezon resuscitez şi blogul.



Prima cursă, Doja CX la Oradea. Sunt fascinat de cyclocross, aşa că, nu aveam cum să ratez singura cursă de cx din România din acest sezon. Cu o coastă ruptă şi cu o săptămână în care nu am reuşit să mă recuperez, am vrut să mă testez în primul rând, am emoţii pentru forma mea sportivă, eram nerăbdător să mă dau să văd la ce nivel sunt.


Am ajuns la Oradea cu Sergiu, ne-am pierdut pe drum, greu am ajuns şi la start şi cu numerele pe spate eram pregătiţi.





După două ture pe traseu am fost surprins să văd că organizatorii chiar au înţeles ce înseamnă această disciplină şi traseul era exact pentru bicle de cyclocross. Era destul de rapid, câteva viraje interesante, trei obstacole dintre care la două trebuia descălecat, iar la unul, se putea face bunny hop deşi era în uşoară urcare. De altfel, organizatorii au fost la înălţime cu tot eventul, nu doar cu traseul.



Ora 12:02. Start la elite, în prima linie, sprint ca Van dar Haar şi după primul viraj mă distanţez, adică după 10 metri. (I-am dat blană să nu audă adversarii zgomotul de la motoraş:))). M-am cărat şi dus am fost. În primele două ture am luat un avans de aproape 2 minute, pentru că am început să fac greșeli din cauza pulsului ridicat, am decis să îmi menţin avantajul şi să îmi fac un ritm decent în care să nu pierd teren în faţa lui Sergiu şi Vlad. Am reușit, am terminat cele 8 ture în 51 de minute fără emoţii pentru victorie, locul 1 Elite si general. Practic am rulat singur întreaga cursă, un contratimp individual. 

Felicitări Probikers că susţineţi şi astfel de evenimente chiar dacă nu e cea mai cunoscută disciplină (cel puţin la noi).





0 comentarii: